Dah ada 3 orang datang nak trace result patient yang sama. Aku dah buntu...
1. Lymph node nampak polymorphic.
2. Sebab polymorphic, aku dah jadi blunder.
3. CD3, CD20 tu wajib. Dua-dua macam ada je..
4. Allah tu maha berkuasa...secara luar kawal aku terorder CD30.
5. Mungkin ke anaplastic lymphoma????
Pada pukul 7pm, aku letakkan request form yang ada EMA dengan ALK. I hope something positive come out next year.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan