Selasa, 31 Mac 2015

Pra - GST

Membeli beberapa barang sebelum masuk fasa GST.

- toiletries
-cosmetics.. ahahaa. entah bila aku nak pakai ni. janji beli
-sadin beberapa tin.
- mee segera....eh tak payah la. mee segera yang ada dalam kabinet dapur aku pun, dah expired sebab aku tak sempat makan.


But the question is, how long will it last? Nanti dah habis pakai, mesti nak tak nak kena beli juga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan