Aku tak paham kenapa susah sangat Cik Beruang nak mintak tandatangan Ze Bozz untuk pengesahan claim perjalanan tu. Walhal aku dah kumpul semua borang dari 3 orang pakar.
Alasannya Ze Bozz cuma sign waktu pagi je. Petang tak boleh. What the F&*!!
Susah sangat nak bergerak sebab muatan kau berlebihan ke?
Buatnya PPK tu datang nak ambik borang, tapi tak siap, macam mana?
Susah sangat kan nak mintak tandatangan untuk pengesahan...
Takpe.
Kita cari cara yang senang.
Tiba-tiba aku rasa ada dendam dari kuburan untuk Cik Beruang..takpe Cik Beruang. Go and kiss your boss ass!
Tiada ulasan:
Catat Ulasan