Larian: 10K
Time: 1 h 25 minit.
Apa yang best: Sepanjang larian, boleh tengok persembahan tarian tradisional, ada beberapa booth bagi kuih/ minuman free. Tak termasuk dengan water station. Aku miss booth air kelapa. Adik hentam dua bijik. Eishh buruk lantak pulak adik ni. Larian yang sempoi. Registration fee yang sangat berbaloi ($20). Dapat goodie bag isi macam-macam.
Apa yang tak best: Takde. Semua best.
| NURUL BAHIYAH BINTI BAHARUDIN #4504 | Status - Finished |

Tiada ulasan:
Catat Ulasan