Ahad, 29 April 2018

Labour Day Run and Ride 2018

Event : 10K
Place: Putrajaya, Presint 3
Comment: Poorly organized, right from the day of race pack collection. Till the race day.

1. Time yang tertunda-tunda untuk pick up race pack.
2. T-shirt yang tak ikut spec.
3. T-shirt yang berkolar untuk ride basikal ok la. Tapi untuk larian? Seriously?
4.  Flag off delay. Blame it on the politician.
5. Water station bagi roti? Sapa nak?
6. No proper organization during medal collection. Menunggu di bawah panas terik hanya untuk medal.
7. Drinks at finishing line pun takde. Dahaga siot.
8. Goody bag. Ada yang dapat goody bag kosong.
9. Baru nak isi goody bag rupanya. Laa....malam tadi kau buat apa?

Tak sampai hati le nak komen banyak lagi. Seriously, a 10K event without timing chip..rasa tidak berbaloi. Memang event yang tak patut register kalau ada lagi event yang sama pada tahun depan. Dan organizer yang tidak social media-friendly.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan