Isnin, 1 Jun 2015

Awal sikit

Pergi kerja awal hari ni demi nak membiasakan diri dengan kereta adik yang aku drive. Kena standby siap-siap pas kerja, takut nanti pak guard tak bagi aku masuk sebab ni bukan kereta yang biasa dia nampak aku drive.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan