Aku tak suka peram kerja aku suka suka ati aku je. Kalau aku peram, it's either because I did some deeper levels, special stain, immunohistochemical stain or second opinion. Tak pun, kengkadang aku release jugak report tu, but I need to mention that a supplementary report will follow. Aku tak paham kenapa ada sesetengah orang yang suka peram report? Adakah ia akan menghasilkan repot yang berperisa tempoyak atau budu???
Tiada ulasan:
Catat Ulasan