Rabu, 7 Julai 2010






Gambar-gambar tersebut adalah hasil eksperimen aku yang tidak sengaja dimana aku telah mengreheatkan baked beans dalam microwave dan entah macam mana aku pegi makan benda lain, dan baked beans itu telah bertukar menjadi fungal cultures.

Yaaa....aku berazam untuk lebih rajin lagi update blog di masa yang akan datang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan