Sudah dua kali aku line up dekat TGV Kinta City, only to be told that:
1) Ada dua tempat je Kak, satu kat nombor tiga dari depan, satu lagi nombor empat dari depan.
(this was the first time, so I thought I better wait till I get a better chance of securing a better place, next time)
2) Tinggal satu je seat, yang paling depan sekali.
Gila!!!
Time aku gila menonton wayang dengan Ija housemate aku masa KL dulu, nak tengok LOTR pun tak la sesusah ni.
Or do I think I stand a better chance to see the Pirate during weekdays?
Susah la! This coming weekday is a school holiday. BudakKecik already confinement leave. Kak Sally will be gone for the Her2 course. Adik Kadir will be on leave the entire week. I think her wife got admitted again. Leaving me and CikGebu.
Macam mana ye?
Tiada ulasan:
Catat Ulasan