Sabtu, 28 April 2012

Singapore

Ke USS hari ni.

Dan aku rasa tertipu bila masuk ke bahagian mummy revenge. Ingatkan masuk tu cuma kena sergah dengan mumia je. Rupanya roller coaster dalam gelap. Keluar dari situ, perut aku rasa tak sedap. Kepala rasa pening. Mata berpinar. Badan berpeluh. Cess...merosakkan mood orang lain je. Anyway, kengkawan adik semua understanding.

Never ever board any roller coaster. Dan yang sekutu dengannya.

Merantau ke tempat orang..Singapura bersih tempatnya. Jus oren yang kaw. Exorbitant food price.

Tambak Johor sangat jam. Jarak yang dekat ambik masa sejam setengah. Masak kau dalam kereta!

Hujan emas di negeri orang. Hujan batu negeri sendiri. Of course lagi syok hujan emas. Tapi kalau hujan emas tu, toilet takde hos, makanan mahal, tempat sembahyang susah nak cari, baik la rumah aku kat taman meru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan