Went to the pool to have few laps. One thing I noticed today...apa pasal semua jantan je kat kolam renang ni? Where have all the women go? Ke depa tak datang praktis hari ni?
Aku tak peduli. Aku tetap berenang kat spot biasa aku, label 1.2 meter tu. Bila depa main-main bola ke, terjun dari atas ke, aku terus jugak berenang, tapi pada masa yang sama, aku cuba mengelak untuk berlaga kaki dengan anggota tubuh badan depa. Sebab aku takut entah tiba-tiba depa pakat ramai-ramai humban aku ke, or worse rogol ke....eishhh....tak rela aku wehh!
Tiada ulasan:
Catat Ulasan