Menghadiri wedding kawan kepada adik aku, di Shah Alam. Yang menariknya, ini bukanlah pengantin baru. Pasangan ini pernah mendirikan rumahtangga dahulu, ada anak 2 orang, kemudian berpisah. Yang lelaki menduda dan tak kawin dah lepas tu, yang pempuan kawin lagi satu. Dapat sorang lagi anak akan tetapi dibawa lari oleh si lelaki. Dan kemudian mereka bersatu semula. Dan mengikut cerita, anak-anak mereka lah yang paling gembira dengan penyatuan semula dua hati ini. Sweet kan?
Tiada ulasan:
Catat Ulasan