Sabtu, 4 Februari 2017

Lintah darah punya samosa

Pukul 9am tak nampak bayang. Pukul 9.45am, aku call tak berjawap. Mungkin bateri habis. Pukul 10am baru sampai.

Kau buat kerja kau. Pukul 11.45am baru siap yang belakang. Kemudian kau tengok kat depan. Kau kata kena simen untuk tutup crack, kena tukar ni...dalam $2500. Kan ke hari tu kau kata $700 - $1000 aje?

I trust my instinct. And decide this is not going to happen to me. This is a real con man trying to get money shoved into his bank account.

Dan dia boleh mintak lagi seratus selepas aku bayar deposit hari tu $200 (maksudnya kerja kerja kat belakang tu $300, bukan $200 seperti yang dijanjikan mula-mula dulu).. Ok fine aku bayar seratus lagi supaya kau blah cepat aku tak mau tengok muka kau bau kau yang busuk tu aku masih boleh maafkan lagi.

Dan kau boleh call aku lagi 10 minit kemudian bagitau harga simen nak tutup crack tu cuma $1500 aje. Aku cakap I'm not free and going to attend a kenduri held by a staff.

This goes to show that you simply over charge people for your job.  Ada hati lagi nak call aku. Desperado nya kau eh..
Dah la datang lambat. Wasting my time.
Lagi kau sepah-sepahkan material lama bawah pokok pisang tu. Amboii...pemalas. Aku tau aku pun malas nak clear kan semak tu, tapi apa hak kau nak tambah semak pada semak aku?

And I'm not surprised when I saw that there's a missed call one day after.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan