Normally runners tend to recognize people who are also runners. This is evidenced by an incident in a lift, where a man (whom I did not know) suddenly ask,
"Malam ni lari ye?"
Tetiba aku gelak dan tanya mamat tu eh macam mana tauu...sebab adik aku pakai t-shirt run KKB tahun lepas.
This is the first run for us in 2017. We chose 10K. Venue in Shah Alam. It was raining heavily at 12am. Then the rain stop at 12.45am. The whistle blowed at 1am. Gila tak lari awal pagi buta di waktu orang lain sedang membuta dan pencuri tengah nak meronda...
The run went well except the last 500meters, suddenly I got stomach ache. Crampy semacam aku tak boleh nak lari. Rasa macam nak terkeluar balik benda yang aku makan masa dinner tadi. Tapi aku habiskan juga larian dengan catatan masa 1 hour, 34 minutes.
Aku makan pizza pukul 9pm.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan