Baru je sampai rumah dengan mak. Baru je ingat nak merehatkan badan dan kepala otak bila abah tiba-tiba keluarkan surat yang datang dari pdrm kata ada 3 saman tak bayar (ni kereta lama, dan sewaktu saman dikeluarkan, adik yang bertanggungjawab memandu kereta, bukan makyang!). Adoi....pening jap kepala. Bila call balik tanya adik, memang sah dia tak bayar lagi saman tu. Nak marahkan dia, rasa bersalah pulak. Dia dah bersusah payah menjadikan rumah dia sebagai hotel di waktu makyang pergi kursus kat UPM hari tu. Kalau tak marah buat diam je, rasa geram pun ada. Dah tu silap-silap makyang pulak yang kena blacklist ni. Adoiiii.....
Tiada ulasan:
Catat Ulasan