Selasa, 9 Februari 2010

Richard lagi

Hari tu bersembang dengan Miss Yuen, saya tanya dia kenal tak Richard? Dia cakap, kenal. Richard tu dulu swimmer wakil negeri Perak. Amboi..ni se-geng dengan cik puan besar kita tu jugak la, yang mewakili Perak acara renang. Hmm...swimmer Perak ye. Miss Yuen pun cakap, as far as possible, try to distant myself from him.
.
Petang ni saya rasa akan tinjau dulu. Kiranya ada watak yang suspicious kat tepi kolam tu, saya akan ca-alif-but je dari situ. Tapi kalau takde, saya akan praktis renang katak yang walaupun teknik tak betul, sukati aku le betul ke tidak kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan