Ahad, 12 Jun 2011

Don't ignore the sign board

I learn something today. Even though you always have the GPS with you, never ignore the sign board as well as your gut feeling.


Hehehe...


Akibat terlalu mengikut kata GPS, aku sampai ke jalan mati la. Nasib baik kat Putrajaya ni jalanraya nya agak lengang dan kadang-kadang tak banyak kereta. Aku tak tau la kot ini cuma berlaku masa cuti sekolah aje ke. Tapi apa pun, keadaan ini telah menolong aku untuk menyenangkan aku nak buat u-turn dan mengubah lorong kiri ke kanan ke.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan