Rabu, 15 Jun 2011

Memantapkan profesionalisme

Reached INFRA at 11am yesterday. Adik taught me how to come here the day before yesterday. Adik ajar lalu ikut MRR2, tapi aku tak berapa suka sangat lalu kat MRR2 sebab most of the cars were speeding. Tak tahan aku weh! So I passed through Bandar Tun Razak, then through Bandar Tasik Selatan, I entered the highway to UPM, straight straight straight, till I found the UNITEN sign where the road divided into three junction, choose the mid one, straight straight then jumpa INFRA on the left side.


It was drizzling when I reached the guard booth at the main entrance. Registered. Have tea. Then I was placed in a room together with my mom's cardiologist. She's a soft spoken gal, sama la macam laki dia tu.

Aktivitinya ialah ceramah, ceramah, ceramah. Bangun pagi semayang subuh berjemaah. Kuliah subuh. Riadah (ni aku suka!) Ceramah lagi. Dan ceramah.



Part kerja berkumpulan pun aku suka. Sekali dalam grup aku ialah geng geng dari Ipoh jugak. Paling suka ialah part kena buat karangan bahasa malaysia. Aku dapat menyalurkan idea kreatif aku ni untuk buat karangan ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan