Jumaat, 9 Januari 2015

Warning konon...pirah!

Tah sapa ntah, tinggalkan memo dalam complaint box tu...

"Warning ...Jabatan Patologi, sila angkat telefon. Kalau tidak...."


1. Dah la kau tak de tinggal nombor. Macam mana nak reply balik?

2. Kau tak specific. Kau kata Jabatan Patologi. Tapi kat unit mana? 

3. Kau buat aku rasa bersalah tau tak?

4. Sebab tadi kat henfon aku ada missed call from HOSPITAL SAYA. Tapi bila aku call operator, operator cakap tak boleh nak trace balik.

5. Walhal masa tu aku tengah BERAK? Paham tak? BERAK.

6. Aku berak dah la lama. Nak basuh bersih-bersih lagi. Nak basuh tangan. Nak lap. Kalau tak lap, nanti tumbuh kulat. Gatal. Haaa.. Aku tak mau gatal nanti aku kena garu-garu. Tak mo tak mo!!

7. I just assume, the complaint is not directed to me.

8. And the person complained is a coward. Cittt!! You have no balls!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan