Khamis, 16 April 2015

Knee guard

1. Beli knee guard untuk Abah yang sakit lutut.

2. Terbeli juga 3 botol syampu (ni angkara salesman kat Watson tu la yang suakan offer tu kat aku). Sedangkan kat rumah pun dah ada 3 botol. Takpe, kalau aku tak mandi dengan sabun, aku boleh gunakan syampu ni ganti foam bath. Ataupun guna untuk syampu kereta.

Haha...silap haribulan tumbuh rambut kereta aku nanti.

3. Fuel warning menyala... Aku tak ingat bila last aku pernah nampak fuel warning ni. Sebab aku jarang sangat tahap petrol betul-betul habis baru nak isi. Most of the time, tinggal suku tangki pun aku dah isi.

Jadi bila fuel warning tu menyala betul-betul dekat dengan Shell Sri Iskandar, aku pun buat le apa yang patut.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan