Ahad, 2 Ogos 2015

Home improvement 2

Aku call nombor pada kad yang orang selit-selit kat tepi pagar untuk home renovation tu....ada 4 nombor handphone. 2 darinya not in service. 2 lagi tak mau angkat. Tak tau pasal apa. Aku check pada post box. Ada satu kad ni yang dah lembik dan tak berapa nak macam kertas, sampaikan aku tak boleh nak ambik kad tu lagi sebab dia dah terpisah-pisah (lembik sebab terendam dalam air yang bertakung dalam post box).  Satu bahagian, nombor dia 5205587. Aku terpaksa bukak post box lagi sekali nak tengok 3 nombor awal pada cebis yang tertinggal dalam post box. Hah..ni pun tak jawap. Tak lama lepas tu, nombor tu call aku balik. Aku bagitau problem aku. Dia kata nak datang pukul 1. Waktu aku tengah berus gigi dalam toilet pukul 12.30 aku dah terdengar bunyi hon kat depan rumah. Dia tengok kat siling yang bocor. Dia cakap, hali ini tak boleh buat sebab balang tak ada woo. Hali isnin datang pukul 9.30am,, itu tiles kena angkat, kasi letak aluminium, kasi lekat balik tiles. Sikijap boleh siap.

1. Cantik jam Fossil tokey muda ni...

2. Ok aku tunggu hari Isnin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan