Dia sulah janji pukui 9.30am. Akan tetapi janjinya tidak ditepati kelana dia latang pukui 9.15am. Waaa....sangat tidak menepati masa dan tiba sebelum masanyer. Wa sangat suka la ini macam. Wa pun tunjuk itu tempat yang ada poblem. Dia pun guna tangga dan panjat atas. Wa pun naik ke tingkat atas mau intai sama itu olang buat kilija. Mula-mula dia ketuk itu simen yang kasi gam itu roof tiles. Sudah bukak itu tiles, dia letak satu lapisan aluminium dari ujung sana ke ujung sini. Haiyaa....ini lumah sulah lamaa, kalau tengok lumah lain-lain yang baluu, pun sulah tidak menggunakan teknik simen mau kasi lekat tiles ini wooo. Kemudian dia letak gam warna hitam untuk lekatkan semula itu loof ...eh silap roof tiles. Tidak perlu menggunakan simen atau pun paku maa... Siap semua sekali lalam tidak sampai 45 minit. Bayar $250. Settle.
Nanti aku nak perati kat bahagian dalam sama ada masih bocor ke atau pun tidak. Katanya ada wolenti satu taun..
Tiada ulasan:
Catat Ulasan