Ahad, 2 Mac 2014

Ahad

Pagi masa aku ke pasar dengan mak, kami nampak orang jual ikan sepat, masih nyawa nyawa ikan. Dah nama pun ikan. Aku tak berapa harap sangat la ikan tu masih akan hidup. Jadi ikan dibeli untuk disiang, digoreng dan dimakan. Bukan untuk dibela dalam akuarium. 

Cuaca dah berjerebu. Eiii...

Tengahari tengah kami makan, Nyah sekeluarga pulak sampai dari Simpang Pulai. Kek pisang aku laku le jugak kiranya. Walaupun yang kecik-kecik tu macam tak berapa minat sangat dengan kek pisang. Tapi Anis suka.

Petang aku balik Ipoh. Entah kenapa ye...si bulat hitam tu tak message aku pun. Time aku busy di opis sampai dia nak meroyan. Tapi time aku tak busy, senyap sunyi pulak takde berita. Lantak la...Dia ada buah hati baru. Aku malas la nak kacau dah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan