Pagi ni appointment Mak pulak. Pukul 10.15am. Check out dari Hotel Putra pukul 9.30am. IJN just cross the road. Aku drop kan abah dengan mak dekat lobby sementara aku terus mencari parking. Haaa...macam ni tak la penat depa nak berjalan nanti.
Sewaktu mak jumpa doktor, mak tanya, if i were to be your mother, would you operate on me? Doktor tu kata, yes, and he would be extra careful. Honest answer. Memang la, kita tak boleh operate pada mak kita sendiri. Tapi jawapan doktor yang yes tu la yang aku nak dengar sangat.
Dan mak pun dah nekad. She will go for the op.
Dari nada percakapan abah masa nak balik ke Ipoh, aku rasa macam abah tak berapa setuju..
Balik ke Ipoh, aku drive. Penat. Mengantuk. Panas. Makan kacang ada la kurang sikit mengantuk. Mak tengok aku beria makan kacang, dia pulak nak makan kacang...uh uh...
Depa balik ke Air Tawar petang ni. Aku sempat tidur kejap.
Pukul 6.45pm aku jogging. I can't afford to be sick because I need to take care of my parents. Therefore I need to exercise.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan