Jumaat, 14 Mac 2014

Hari Jumaat

1. Mengambil surat berdaftar adik di Pejabat Pos Besar.

2. Bayar bil air. Bulan ni lebih sikit dari biasa. Biasanya aku cuma RM6. Tapi kali ni RM7.40. Aku banyak sangat menyiram pokok. Mungkin juga pam tandas bilik air bawah tu buat hal lagi.

3. Pak Itam call selepas beberapa kali aku dah penat mendail nombor dia. Bunyi macam gembira aje. Maklum lah lepas honeymoon selama 6 hari. Bagus la tu. Tengok 9 bulan dari sekarang. 

3. Menandatangan dokumen dengan Mr Titan.

4. Menyiapkan NIA. Compilation dah siap. Cuma nak besar kecikkan font. Adjust page accordingly. Dah email satu copy pada makcik bulat yang mintak NIA untuk transfusion lamaaaa dulu. Aku bagi the whole document. Pilih la mana yang engko berkenan ye. Lagipun aku punya secretary setakat secretary pada kertas je. Kerja nya tidak.

4. Aku terbaca dalam internet. Beli kereta berdasarkan apa yang aku sendiri suka. Bukan sebab orang lain suka. Bukan sebab kereta tu popular. Ini kerana kereta itu akan stay dengan aku sekurang-kurangnya untuk beberapa tahun yang akan datang. 
Kepala otak aku asik terbayang Polo aje. Hatch back. Sesuai le untuk aku yang tak berapa pandai nak side parking dan manouver kat tempat yang ciput.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan