Selasa, 9 Oktober 2012

Lemas dan rimas...

....dengan mek mpv besar yang asik nak tunjuk kes kat aku je. kat specialist lain kau ada tunjuk? aku bet dengan lubang hidung aku, mesti takde kan? takut kan?? dengan aku, kau tak takut, selamba je kau letak kes atas meja aku dengan harapan aku akan tengok tanpa banyak songeh. memang aku jenis tak songeh sangat nak tengok kes. tapi aku anggap kau biadap la sebab main letak slide tu atas meja dengan nota cinta kau tu. kau nak report keluar cepat kan? dengan specialist lain ada harapan kena peram..

...dengan lelaki hitam yang saja nak buat aku jeles. nak pegi dating lelaki pempuan sambil berdua pegang tangan ye. dan aku kau tinggalkan kesepian meredah onak dan belukar bersendirian dalam kesengsaraan. waaahhhh...ayat sastera jiwang!!! i'm gonna keep my cool. and i don't want to lose my temper. not again. not this time. cool ok...cool!

...dengan mat cyto yang mintak buat surat rekemendesyen. errr....aku dah tak pegang jawatan apa pun. dengan current head of unit, kau cakap, susah sikit la. apa yang susah sikit nya? pada aku, kalau susah sikit, kira ok la. kalau susah banyak tu yang tak ok. saja je kan...kau tengok aku menulis surat rekemendesyen macam best je ayat kan.eh eh...tak baik aku ni kan? aku patut anggap itu sebagai complement. ok, takpe. give me your resume, nanti aku try gubah ayat paling best sekali.

...dengan makcik pcos. next week nak audit, today baru nak bagi format suruh aku isi result qap aku ehh. aku rasa dah lebih 2 minggu lepas benda ni dia nak, tapi hari ni baru bagi format. nak tak aku formatkan brain wave kau??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan