Sabtu, 13 Oktober 2012

Penat

Baru je balik dari KL dan hari ni baru nak mengedit tesis puan mar. Dia nak sebelum sabtu, aku dah siapkan sebelum sabtu, tapi bila nak send file yang besar, aku tak boleh sertakan file pada email macam tu aje. Kena guna program YouSendIt untuk menghantar file yang besar. Jadi tesis yang dah modified tu sampai pada puan mar hari ahad 12.05am.

Berbalik cerita tentang pergi ke KL, menghadiri alumni leadership forum. Ia lebih kepada forum, tetapi pada masa yang sama untuk berjumpa semula dengan pakcik dan makcik yang pernah belajar di UM. Aku tengok takde sorang pun batch aku. Kebanyakannya, pakcik yang grad sama dengan ataupun lewat sikit 2 tahun dari Mokhtar Hashim.

Kenal sapa Mokhtar Hashim? Please google sendiri.

Kemudian aku tanya, Pakcik Lee (pakcik la kira, dia grad tahun 1972). Is he still around? Yes, he is, and according to Pakcik Lee, Mokhtar Hashim was an intelligent student.

Deep down, I'm proud to be UM alumni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan