Pukul 4.30pagi, aku dah berada di Stesen minyak untuk mengisi petrol. Nak balik ke Ipoh, berjaya sampai opis pukul 7.30am. Awal hahahahaha...
Katanya ada kes aku naik untuk MDT, tapi bila aku dah beria-ria mengambik gambar untuk presentation, kes kensel pulak.
Katanya ada kes aku naik untuk MDT, tapi bila aku dah beria-ria mengambik gambar untuk presentation, kes kensel pulak.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan