Selasa, 5 Ogos 2014

Karan terbuang

Pukul 4.30pagi, aku dah berada di Stesen minyak untuk mengisi petrol. Nak balik ke Ipoh, berjaya sampai opis pukul 7.30am. Awal hahahahaha...

Katanya ada kes aku naik untuk MDT, tapi bila aku dah beria-ria mengambik gambar untuk presentation, kes kensel pulak. 

Buang karan.

Beli nasi sebungkus, ikan goreng dua ketul besar. Petang aku balik ke kampung. Bagi makan kat kucing. Lesu sayu je muka nya masa aku nak gerak balik ke Ipoh.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan