Rabu, 20 Ogos 2014

Raya tak abis abis

Sebab aku dah genap puasa 6 hari, maka hari ni aku pakai baju raya pergi kerja. Farhana cakap baju aku cantik. Haaa..ni adik yang kasi kain kat aku. Aku potong dan jahit sendiri.

Ada jamuan raya di Forensik dan Radiology. Siap ada kambing bakar kat Forensik. Maklumlah, ada kawasan boleh buat pembakaran terbuka kan...kalau kat department aku, tak merasa la suasana nak buat bakar-bakar secara outdoor ni.

Sebab tengahari dah makan secara tak berhemahnya, maka petang ni aku jogging.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan