Memang rasa berdosa kalau blogging tengah waktu time koje macam ni. Tapi aku cuma nak bagitau kat diri aku yang bowel movement aku hampir kembali normal walaupun masih sikit ada rasa sakit! From 45 minutes on saturday, now only 10 minutes on thursday. Syukurlah...aku dah mula pikir yang pelik-pelik dah sebelum ni. Teringat balik dosa apa yang dah aku lakukan sampai jadi macam ni. Mungkin sebab menghantar sms laser kepada Ole Man. Ya Tuhan...ampunkan dosaku!
Baru je jap tadi ada sorang pompuan menalipon aku, nombor yang keluar kat screen tu 0327225555, dia cakap dari kompeni insuran mana ntah, laju benor sampai aku tak sempat nak capture. Once she mentioned the word "insurance" tu aje telinga aku dah berbulu-bulu. So bila dia tanya, aku interested or not, secepat kilat aku cakap i'm not interested. Dah tu bila aku cakap i'm not interested tu, suara dia irritated je. Aku tanya balik macam mana awak dapat nombor phone saya ni. Dia cakap real rewards ada link dengan kompeni dia, insurans dia boleh cover rumah, barang dalam rumah, kejadian ragut, kena rompak. She asked me back, whether I want to hear her explaination. Aku cakap insyaallah, (dengan gaya ustazah pronounced) dalam ati aku rasa macam nak gelak je. Kalo engko nak cakap pasal insurance, adalah lebih baik jangan call tengah waktu kerja. Aku takde masa ok. Aku tak mau dilabel sebagai makan gaji buta.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan