Rabu, 11 Ogos 2010

Beijing Part 4


Kami terus ke Zoo Panda dan bertemu dengan The Giant Panda yang baru bangun tidur dan nak memulakan hari yang baru.



Panda sedang berehat.


Adik dan Panda.







Di depan main entrance Summer Palace.




Apsal aku bawak beg macam tu, ialah kerana kat bahagian belakang tu dah dibasahi peluh. Sekarang musim panas kat Beijing. In fact, it is even hotter than in Ipoh.




Dayah Kilau.



The long corridor, dari Summer Palace tadi.


Tasik Kunming in the background. Lepas lalu sepanjang koridor tadi, kami naik bot kat Tasik Kunming ni. Kan ada bot kat belakang tu kan?


Adik, dengan background tempat Dragon Lady bersantai sambil minum teh di waktu petang.




Panda panda yang syok baring atas katil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan