Nampaknya aku lebih rela menggunting baju kain untuk buat baju kurung berbanding menonton tv di hari jumaat malam. Lagipun hari jumaat, malam tu takde drama yang best di KBS chanel 391. Rasa enthusiastic aku ini adalah disebabkan mesej dari Nyah yang berbunyi begini:
"Sabo le biah, syukur le sebab itu dah dapat naik gaji, nampaknya lepas ni ko balik rumah awei le, boleh le menambah koleksi baju kurung, naikkan kebun sayur, kayuh basikal yang dah lama terperap kat hall tu...ish2, banyak boleh buat untuk gembirakan hari sendiri dari gembirakan ketua jabatan je..."
Tiada ulasan:
Catat Ulasan