Hari kedua di BPL, PCMH. Selepas habis tengok slide, grossing, pukul 4pm aku belah. I plan to do some shopping. Dapur aku dah lama tak berasap. Lagipun esok aku nak bawak bekal untuk makan tengahari. Tak mau beli di kantin. Sesampai di Kampung Manjoi, tiba tiba ada panggilan masuk. Teh dari Helang Glen telah memberitahu dia tak puas hati dengan report aku yang berbunyi..
margin is close 2mm..
dan dia mintak aku buang perkataan close tu. To prevent patient anxiety.
2mm not so close mehh?
Dalam hati aku berbara juga. 2mm. Mucinous carcinoma. Kau assume takde tumour la kan kat tempat yang kau buang. Tu belum terpikir kot kot ada tinggalan DCIS kan..
Lantak la. Makan pisang. Pisang kan ada serotonin. Mood enhancer.
Petang aku jogging. Jogging kan boleh mengeluarkan endogenous morphine.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan