Insiden 1
Ada seorang lelaki Melayu. Menghantar kereta untuk servis. Membayar dengan menggunakan kad kredit. Tiba-tiba tak boleh pass through. Ada berbagai kemungkinan:
1) Kad kredit nya sudah kena blok.
2) Jumlah pembayaran sudah melebihi tahap maksima penggunaan kad kredit. Mungkin dia dah bayar entah apa lagi sebelum tu sampai tak cukup baki.
Dia terpaksa membayar menggunakan tunai.
Insiden 2
Kau nak masuk peraduan. Kau kena hantar sms. Tapi kau tak reti. Kau mintak tolong dengan service assistant yang sedang assist customer lain. Kau melambatkan kerja aku la sebab aku lah customer lain itu. Eiii....aku benci kau. Ikut aje lah instruction dalam kertas peraduan tu. Tak reti baca ke?
Insiden 3
Alamak. Fuel warning sudah keluar. Terpaksa isi minyak di Caltex yang tak biasa aku singgah. Dah singgah petrol pam. Tengok-tengok kena berjalan pulak untuk bayar di kaunter. Jauh pulak tu. Tak pe. Exercise. Isi RM10 aje. Sempat nak sampai ke stesen minyak yang biasa aku singgah. Nak jugak pergi situ.
Insiden 4
Singgah di stesen minyak lain yang biasa aku singgah. Tengok-tengok kad rimau tak boleh guna sebab system down. Tak kesah. Isi juga minyak tanpa kutip point. Eleh...benda remeh temeh lah.
Insiden 5
Tido. Eh....tido bukan insiden ke?
Tiada ulasan:
Catat Ulasan