Sabtu, 22 Februari 2014

Echocardiogram daa

Setelah melakukan angiogram dan pet scan pada hari sebelumnya, maka tibalah masa untuk mak menjalani echocardiogram. Hari ni. Nape yang tak boleh buat petang semalam entah. Aku pun tak tau. Kalau buat petang semalam, tak ke dah jimat sehari. Patutnya hari ni dah boleh balik...

Malamnya pulak aku tidur di IJN. Takut la pulak nak tidur sensorang di hotel. Adik pun kerja hari ni.  Aku tak bawak selimut. Baju sejuk pun lupa. Aku cuma pakai stokin je untuk mengurangkan sejuk kaki. Ada satu ketika, mak bangun nak pegi toilet. Dia nak selimutkan aku dengan selimut dia tu. Aku kata tak perlu lah. Bukan sebab aku geli nak pakai selimut dia. Tapi kang dia pulak yang sejuk. . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan