1. FNAC at the ACC. Cervical lymph node belongs to anaesthetist's mother in law. Mula-mula, naik lif ke tingkat 2. Kemudian seberang jambatan nak ke ACC. Turun lif ke tingkat 1. Kemudian naik sebab ingatkan anaes clinic kat tingkat 2. Kemudian turun balik. Wahhhhh!!
2. Meeting Unit aku. Aku rasa ada pakar yang tak puas hati bila aku mention pasal turn around time monitoring tu. As I've said, kalau nak delay pun boleh, but for valid reasons. Tapi jangan la delay sampai sebulan makcik ye...
3. Sampai rumah, lepas ofis, aku baring kejap sebab rasa macam tak larat dan nak pengsan. Pukul 6.30petang, tengok cuaca baik. Apa lagi. Aku pergi joging. Yeehaa..
4. Berbuka makan simple aje.
5. Buat roti gandum
6. Sementara nak menunggu yis bekerja mengembangkan roti, aku buat air soya.
7. Sempat pulak buat sambal tumis sotong kering.
Adoi. Penat.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan