Kadang-kadang, kalaupun kita rasa kita betul, kita hendaklah jangan berlagak dan marah-marah orang suka suka hati.
Nanti orang benci dan menyampah.
And it turns out later that we're not perfect after all.
Seperti contoh, Cik Amit. Dia bermati-matian kata dia dah letak parcel tu dekat kaunter. Tapi bila check dalam buku received sample, tak ada pulak specimen yang dimaksudkan.
Tengok-tengok sample tersadai di IT department.
Confirmed Cik Amit yang telah menyadaikan parcel tu kat IT - melalui CCTV. Haaa...
Masuk meeting incident. Cik Amit tak terkata apa dah. Haa...serve you right.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan