Ze Bozz suka suruh aku buat kerja remeh temeh. Aku benci tau! Seperti contoh, surat nak reply kepada seorang doktor yang mintak sesalinan keputusan hpe. Padahal report tu bukan aku punya kes. Kes Maz bam bam. Dan surat tu address kepada dia. Suruh la PA dia yang jawap. Buang masa aku.
Tapi aku buat jugak dengan banyak songeh. Bulan puasa. Tak baik melawan kata orang tua yang lebih tua. Eii. Benci!
Tiada ulasan:
Catat Ulasan