Hari ni cuti Nuzul Quran. Lepas siap puding karamel, aku balik ke kampung untuk mempersembahkan puding karamel aku kat mak, abah dan adik. Adik pun ada kat kampung ni.
Entah macam mana terlembik la pulak, macam tak masak kat tengah-tengah puding tu. Agaknya sebab tepung kastad yang aku bubuh tu ke? Entah le. Tapi ni bukan kali pertama buat puding. Dulu dulu buat jadi je.
Petang aku balik semula ke T.M. Esok ada MRM. Tension je rasa.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan