Sabtu, 24 November 2012

Bau kaki mat saleh lebih busuk dari bau durian

Aku tengah nak fokus dengar speaker mat saleh kat depan tengah bercakap. Kawan kat sebelah kata, eh, ada handphone vibrate. Aku punya handphone. Nombor hotel, ada 3 missed call. Aku call balik. Reception cakap tak tau siapa yang call. 3 minit kemudian, hotel call aku semula. Berkenaan dengan bau durian kat dalam bilik.

Hahaha....

Rasa nak marah dengan adik pun ada. Adik lah yang bertanggungjawab membawa durian masuk bilik hotel. Tapi mengingatkan aku makan durian malam tadi macam lupa dunia, langsung tak jadi. Aku cakap, mungkin bau berpunca dari bijik durian yang ada kat dalam bakul sampah. Orang tu kata ada tupperware dalam fridge. Haaa....

Aku call Adik, suruh dia habiskan durian tu. Silap haribulan, kena bayar denda. 

Bila aku pikir balik, apalah salah durian sampai tak boleh bawak masuk hotel. Bau orang merokok lebih buruk dan lebih membawa penyakit dari bau durian. Bau kaki mat saleh 19 kali lebih busuk dari bau durian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan