Kak Sally semacam excited je hari ni. Berkenaan dengan kenaikan pangkat ke gred JUSA. Siap call KKM lah. Siap tanya orang lain dapat ke tak. Siap dia tau pulak Dr KakAni kat Tepeng tu dapat.
Well, Dr KakAni tu memang patut dapat JUSA memandangkan dia Ketua Jabatan. Dia dah senior. Dah buat subspecialty. Memang patut sangat lah.
Aku? Memang patut tak dapat. Aku tak berminat pun nak tau aku dapat ke tak, sebab aku memang confident tak dapat. Aku tak kesah sangat pun.
Tapi yang Kak Sally siap nak tau aku dapat ke tidak ke, apsal ekk? Dia cakap, dia risau aku kena transfer. Aku dapat merasakan apa yang dia cakap, tak sama dengan apa yang tersirat dalam ati dia. Well....aku tau motive dia yang sebenarnya. Aku rasa dia risau kalau aku dapat dan dia tak dapat. Kalau aku dapat, dan dia tak dapat pun...memang patut pun, aku agak la. Even though in terms of age, dia memang lebih tua dari aku, tetapi aku dulu jadi specialist dari dia. Kan...
It's nice to drive a new Inspira. But I thought I'd like to aim higher..maybe Accord ke...Civic ke...
It's nice to drive a new Inspira. But I thought I'd like to aim higher..maybe Accord ke...Civic ke...
Tiada ulasan:
Catat Ulasan