Isnin, 26 November 2012

Kat Ipoh

1. Sampai di opistal pukul 7.45am. Lebih awal dari biasa. Paradoxically, kalau dari rumah aku, memang sampai ngam ngam sebelum pukul 8. Banyak keja kena setel sebelum pegi berjimba ke negeri orang. Claim yuran dah hantar. Kes biopsy yang ada frozen (hari khamis tu) kena buat special stain. Ada tumour yang highly crushed, aku nak panggil small cell carcinoma.

2. Lepas balik dari ofis, aku meronda ke money changer. Buat tukaran matawang.

3. Sampai rumah, aku membasuh semua kain baju pergi kursus.

4. Eiii...macam mana nak pack ni...bila dah bawak keluar blaus, rasa macam tak sesuai pulak pakai blaus. Nak bawak t-shirt, tebal dan berat. Akhirnya, blaus juga yang aku bawak, supaya boleh basuh dan senang kering.

5. Lagu Sendiri yang aku buat special request dah siap. Cuma nak kena practice untuk menambahkan suara aku je. Tambah lemak merdu. Aku dah tau macam mana nak bunyi lebih gemersik. Dengan menukar setting recording quality menjadi HIGH instead of MMS compatible ataupun standard. Patut la bunyi gitar tu menusuk jiwa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan