Ahad, 7 April 2013

Ahad

Pagi menyapu dan mengemop lantai. Cuci bilik air. 
Lepas zohor, aku keluar beli barang-barang dapur, food stuff, toiletries.
Petang aku jogging. Kali ni, route yang lebih jauh sikit dari biasa. Macam ok je...
Eh, eh..tak baca suratkhabar pun hari ni. Aku lupa nak beli. Selalu kalau kat kampung tu, mesti teringat nak beli suratkhabar pagi Ahad.

Rupa-rupanya bukan aku je yang jadi stalker. Ada orang yang dah stalk facebook aku rupanya. Bukti? Aku dapat email dari dia bila aku tinggalkan alamat email kat timeline aku pada Nizam mintak gambar Pak Itam dengan Abah, macam dua orang YB tu.

Apa yang aku buat kat orang, sekarang orang buat kat aku. Tiba-tiba teringat, ada mana entah aku baca...

Don't do to others what you don't want people to do unto you..

(lebih kurang macam jangan la kamu buat benda merepek kat orang kalau kamu tak suka orang buat benda merepek tu kat kamu...)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan