Sabtu, 6 April 2013

Hujung minggu

HIKING
Awal pagi memanjat Bukit Kledang. Ni dah masuk kali ke berapa entah aku naik. Rasanya kali ke 4 agaknya. Kali ini, hampir nak sampai puncak, tapi tak sampai ke stesen pemancar. Aku bersembang dengan Hus sementara yang dua orang lagi sampai ke stesen pemancar.

NASI KANDAR
Mak dengan abah datang. Tengahari hujan. Jadi aku sangat lapar. Kami makan tengahari kat Nasi Kandar stesen bas Tg Rambutan. Nama je stesen bas Tg Rambutan, tapi lokasi sebenar kat old town. Kat meja sebelah, Shila Majid, Acis dan kawan-kawannya pun makan nasi kandar. 

LT. KOL
Aku terima email lagi dari Lt Kol. He is a damn stalker. Aku tau dia dapat email tu dari timeline aku. Aku terangkan pada dia, apa yang dia perlu buat ialah sentiasa rujuk buku, rujuk kat kawan di Ipoh, review case di internet dan selalu datang kursus. He doesn't need another wife.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan