Aku di KL sekarang. Pagi tadi, adik dengan aku pergi ke MidV nak mencari barang untuk expedisi ke gunung Kinabalu.
Adik yang melayan kami di kedai Urban Adventure tu sungguh lah sabarnya melayan kami berdua. First customer lah katakan. Kepercayaan orang cina, kalau kami first customer tak jadi beli, alamatnya the whole day lah takde orang nak datang kedai dia. Tapi kalau kami first customer, jadi beli barang, maka banyak lah untungnya pada hari tersebut..Begitulah sahibul hikayat...Maka habislah sudah duit aku membuat locum kat BP lab hari tu. Berbaloi lah jugak, memandangkan duit tu tak dihabiskan sewenang-wenangnya dengan membazir beli mekap...
Ehh..kalau beli mekap pun apa salah kan...investment..
Tiada ulasan:
Catat Ulasan