Aku mengaku, ada rasa insecure sebab asyik nak check status whatsapp bini orang yang bermasalah yang sedang mengadu masalahnya pada suami orang yang juga bermasalah. Aku patutnya buat tak peduli je dengan dua makhluk durjana ni. Sanggup kau meluahkan masalah kau pada orang lain sedangkan kau pun dah bersuami? Kau mengadu masalah kau ke....atau kau sedang intai peluang nak baik balik dengan lelaki gatal ex boipren kau yang dah jadi suami orang tu?
Menyebabkan aku rasa phobia nak kawin.
Dua manusia bercinta.
Tapi manusia boleh berubah.
Ohh...tidak. Aku dah menjadi seorang STALKER...
Ohh...tidak. Aku dah menjadi seorang STALKER...
Tiada ulasan:
Catat Ulasan