Khamis, 4 April 2013

Pandu lalu

Hari ni aku bangun awal pukul 6am. Lepas siap-siap, aku keluar rumah pukul 6.40am. Tujuannya ialah aku nak menuju ke restoran makanan segera yang baru bukak dekat rumah aku ni. setiba je aku kat sana, aku tengok ada sebijik kereta je tengah pusing pusing kat situ. Turn aku tiba. Bayar. Time nak ambik makanan, dia cakap burger kena tunggu kejap. Kat belakang aku ada satu lagi keta baru tengah nak order. Aku ingat benda yang dia order pun burger jugak kot, jadi dia pun menunggu macam aku. Aku ingatkan dia nak suruh aku ke depan, aku pun buat satu pusingan balik keliling restoren. Dan zassss...makanan aku dah siap.

Makanan yang aku order ialah breakfast set. Dah sampai opis baru aku makan. Rasa macam tak worth it je. Ke .aku ni yang kuat makan pelahap dah lepas makan pun takk kenyang kenyang? Mungkin tak cukup fiber la agaknya. Selalu tu aku makan oat, tak pun roti whole meal, tak pun cereal yang ada muesli campur kacang tu. Dah la tu pulak, aku rasa macam tinggi aje tahap kolestrol aku dengan burger yang ada keju tu...Tak apalah. Sekurang kurangnya aku merasa jugak try kan....Dan hari ni tak penah penah aku buat sampai ke opis pukul 7.35am...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan