Isnin, 12 Mei 2014

Aku tahu

Aku tengok cerita ni malam tadi kat astro. Mengisahkan tentang Asrar, seorang photographer yang ada hubungan sulit dengan Nurul seorang businesswoman yang kaya. Sampai terlanjur. Asrar suruh Nurul gugurkan kandungan tu. Asrar dah ada anak sorang yang bernama Ikah dan bini cantik macam Erra Fazira. Satu hari Ikah kena culik. Asrar pun pening. Bini Asrar lagi le macam nak separuh gila. Ada panggilan telefon yang mintak ransom RM50,000. Asrar takde duit, mintak tolong dengan Nurul. Nurul kata, jangan layan panggilan telefon tu, sebab dia yakin anak tu bukan kena culik. Asrar tanya, macam mana si Nurul ni boleh tau? Nurul kata instinct je lah. Memang betul pun, sebab sebenarnya si Nurul ni yang culik Ikah, ada kat dalam rumah tu.  Nurul ni bengang sebab Asrar ni cuma datang pada dia waktu dia susah dan terdesak. Sort of macam mempergunakan dia. Dia anggap Ikah ni yang menghalang hubungan dia dengan Asrar. Ada sorang engineer ni, sukakan Nurul, tapi Nurul pulak anggap sebagai kawan aje. 

Sounds familiar?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan