1. Joging. Ada orang bagi salam tengah joging. Depa satu kumpulan macam nak pegi makan-makan kat rumah jiran.
2. Ke Agro Mod mengambik dokumen. Resit belum dapat lagi.
3. Merayap kat Billion. Ahaaa....ada celcom blue cube. Boleh bayar bil celcom kat sini. Register broad band yang baru, katanya lebih laju dari broad band aku yang lama. Ingat nak terminate akaun lama, tapi kena call sendiri 1111.
4. Singgah Secret Recipe dan makan spageti. Makan sorang-sorang di sini tak sejanggal makan kat restoran melayu yang terbuka. Aku je yang perasan sendiri. Entahkan orang lain tak kisah pun.
5. Minum petang dan makan cheese cake.
6. Sebab dah makan cheese cake, maka aku kena membakar kalori dengan memanjat tangga dan menukar bulb lampu kat atas dekat tangga dengan living room. Rasa bertambah ceria rumah bila terang.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan