Selasa, 10 Jun 2014

Apa saja

1. Kak Yani heran kenapa aku jarang order immunostain. Aku heran kenapa dia boleh tanya soalan macam tu. Aku cuma akan order immunostain bila ada keperluan. Takde keperluan, buat apa order immunostain sesuka hati? Benda bukan murah. Ke ni cuma soalan nak memecah ais sebab aku tengah berkerut pikir apsal dia ni suka sangat keluar masuk bilik aku.

2. I manage to run non stop along the route that I usually stop at least 2 or  3 times everytime I go for a jog. This is an achievement. But I can't go longer than half an hour. Penat lutut Mak kau Jahhh. I try to comply to those glucosamine supplement that I bought. Try ok try.

3.  The chlorella supplement is coming nearer to its expiry date. I try to finish it too within the stipulated time period. Kalau tak, buang duit je beli mahal-mahal.

4. Tengah terpikir-pikir nak potong rambut ke tak? Kalau pendek, senang sikit nak terjun swimming pool. Kalau panjang macam ni, nak cuci pun ambik masa nak kering. Tapi kalau dah potong dah tak feminine pulak. Kan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan